bästa helgen på länge ♡

Helgen spenderades med hela asaje-gänget & familjen. Åkte in till Malmöfestivalen i fredagskväll, kollade på Panda Da Panda. Sedan sov dom hos mej till lördag då jag fyllde år, fick mycket fina presenter av både mina föräldrar & asae (kommar bilder i ett annat inlägg på vad jag fick) På lördagen hade m&p fixat en överaskning så vi åkte in till Malmö då det visade sig att jag skulle få en cykeln. Har andvänt mammas nu ett tag, haha. Åkte även in till Folkets Park då vi hade tid över. Gick in på Terrariet eller vad det nu heter, det med en massa djur tyyp. Sov hos Anna lör-sön med hela gänget. På söndagen kollade vi på P99's match sedan var det dags för vuxenkalas för min del. Riktig lyckad helg, hade jätteroligt, är sjukt glad & tacksam för allt !!!

 
visade sig precis att jag för tillfället inte kan lägga ut bilder, fuuuuuuck så ni får en bildbomb från helgen en annan dag..
 
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0