skolan

Sitter & fixar lite smått inför morgondagen, längtar faktiskt inte ett dugg. Vill fortsätta vara ledig då man kan sova hela dagarna, vara ute länge på kvällarna, vara med härliga människor, inte oroa sig för läxor, prov & sånt skit, ååååhh vad härligt det låter. aja, nu är det åttan som gäller så måste verkligen börja satsa på skolan osv. I sjuan brydde jag inte mej ett skit & det var dumt gjort. Bloggandet kommer nog bli lite dåligare nu när skolan börjar igen men ska försöka så gått jag kan. Under de två första veckorna tror jag det kommer vara ganska lugnt med läxor & sånt så då har jag troligtvis hyffs med tid. Ska nu fortsätta med mitt, ni får ha det gött, puuss :*
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0