dagen/kvällen

kom precis hem efter att ha varit med Hanna, Kim & Morgan hela dagen. Började med att jag runt 2 stack ner till Konsum där det var någon "bilutställning/bilvisning" (Morgan hade sin epa där) Därefter fortsatte vi till fortuna då Amanda också kom. Gick sedan hem till Kim & stannade där en stund, var så sjukt flummiga, helt sjukt. Fortsatte vidare upp till mej. gjorde inget speciellt, satt mest & snackade om allt möjligt & lyssna på musik. Runt 9 gick vi ner till Genarpsdagarna. Träffade på lite olika folk, kom fram fulla & snackade med oss osv också, hahah! Var inte där alls länge, riktigt tråkigt så vi tog ett par rundor i epan. Slutade med att det blev jag, Morgan & Kim kvar. Hanna stack hem redan vid halv 11 .. men vi fortsatta köra runt i epan. Dunkade musik & bara tog det lugnt. fett chill & ball dag asso :D

får tyvärr ingen bild, http://blogg.se">blogg.se vill tydligen inte det .. -.-

presenterna från min födelsedag ♡

bästa helgen på länge ♡

Helgen spenderades med hela asaje-gänget & familjen. Åkte in till Malmöfestivalen i fredagskväll, kollade på Panda Da Panda. Sedan sov dom hos mej till lördag då jag fyllde år, fick mycket fina presenter av både mina föräldrar & asae (kommar bilder i ett annat inlägg på vad jag fick) På lördagen hade m&p fixat en överaskning så vi åkte in till Malmö då det visade sig att jag skulle få en cykeln. Har andvänt mammas nu ett tag, haha. Åkte även in till Folkets Park då vi hade tid över. Gick in på Terrariet eller vad det nu heter, det med en massa djur tyyp. Sov hos Anna lör-sön med hela gänget. På söndagen kollade vi på P99's match sedan var det dags för vuxenkalas för min del. Riktig lyckad helg, hade jätteroligt, är sjukt glad & tacksam för allt !!!

visade sig precis att jag för tillfället inte kan lägga ut bilder, fuuuuuuck så ni får en bildbomb från helgen en annan dag..

vuxenkalas ❤

fjortiiis !! ❤❤

freedaaaag !! 💕

skolan

Sitter & fixar lite smått inför morgondagen, längtar faktiskt inte ett dugg. Vill fortsätta vara ledig då man kan sova hela dagarna, vara ute länge på kvällarna, vara med härliga människor, inte oroa sig för läxor, prov & sånt skit, ååååhh vad härligt det låter. aja, nu är det åttan som gäller så måste verkligen börja satsa på skolan osv. I sjuan brydde jag inte mej ett skit & det var dumt gjort. Bloggandet kommer nog bli lite dåligare nu när skolan börjar igen men ska försöka så gått jag kan. Under de två första veckorna tror jag det kommer vara ganska lugnt med läxor & sånt så då har jag troligtvis hyffs med tid. Ska nu fortsätta med mitt, ni får ha det gött, puuss :*

kollar U-laget ❤

mot Entré ❤

Pappa kommer snart & hämtar mej då vi ska vidare till Entré där mamma & Malin redan är. Innan idag var de på sjukhuset & tog bort Malins gips därefter önskade Malin att vi skulle på bio & se Dumma mej 2. Hon ville göra det som en familjengrej sooooo that's why I'm going to Entré, puss&hej :*

atm; Dalby ❤

morgon mys ❤

posar lite ❤

❤❤❤ Frankrike 2013 ❤❤❤

Under denna resan har jag haft jätteroligt trots att vi inte badat & solat så mycket som vi brukar (älskar att bada/sola). Utan vi har mest bara strosat runt i olika byar osv.

Bodde i 3 olika byar/städer. Första var långt nere i Barbentare! Där bodde vi fram tills Fredag. Under tiden vi var där var vi mest vid poolen & badade/solade. Ibland åkte vi iväg då m&p skulle prova & köpa vin. Andra hotellet var i  Bordeaux. Första dagen åkte vi tram in till Bordeaux centrum & bara gick runt & kollade i lite affärer. Dagen därpå var det tänkt att vi skulle till stranden då vi istället hamnade på ett helt annat ställe. Vi parkerade bilen & började följa allt folk då vi hamnade på en J Ä T T E stor sanddyna som heter Dune Du Pilat & är Europas största sanddyna. Är faktiskt glad att vi gjorde det istället än att gå till stranden för detta var riiiiiktigt coolt. På måndagen åkte vi till det sista stället som var i Reims. Gjorde inget speciellt där. Hotellet låg mitt inne i staden så vi gick mest runt där. Sisa kvällen var det någon slags ljusshow vid Katedralen som vi var & kollade på. En till sak som vi gjorde & jag har glömt att berätta är att när vi körde igenom Tyskland påvägen ner till Frankik stannade vi för att besöka/gå på en riktigt stor fågelpark. Faktiskt ganska roligt :)

hemma från Frankrike ❤

Heeeeej, är nu tillbaka i Sverige!! Kom hem igårkväll runt 9 tiden då vi hade åkt bil i lite mer än 12 timmar. Sov ungefär halva resan så det kändes inte alls som att vi åkte så länge, vilket var ganska skönt! Har iallafall hunnit packa upp allt osv. så nu ska jag bara njuta av de 2 sista veckor som är kvar av mitt sommarlov. Är inte direkt taggad inför skolan menmen.. aja, har tränat nu ikväll & är ganska trött så det får bli ett inlägg imorgon om Frankrike resan plus lite bilder, puss sålänge ;*

mycket charmig bild, speciellt på syrran xd

mot båten

Godmorgon! Sitter nu i bilen påväg till båten/färjan. Den går från Danmark så jag kommer inte kunna blogga mer förens ikväll då vi övernattar i Tyskland. Har WiFi där så som tur är så ska försöka blogga om jag inte är för trött. Det är ju en lång resa som väntat under dagen! Mamma & Pappa har också fixat en överraskning då vi kommer stanna på vägen. Får väl hoppas att det ät något roligt!

Om

Min profilbild

Heej alla fina! Jag är en tjej på snart 14 sommrar. Jag älskar att fota, blogga, spela fotboll & umgås med mina underbara vänner. Bor i en liten by utanför Lund med min mamma, pappa, lillasyster & våra 3 katter. I min blogg kommer ni få läsa om min vardag, inspiration, tips & såklart kommer jag lägga upp en massa bilder. puss&kram ❤